splattermail

Thursday, October 28, 2004

Ananzi kiss my ass

Ananzi, South Africa's foremost search engine (humbug), can kiss my hairy, white ass. The bastards refused to list Splattermail because...we do "not appear to be South African". Morons. Here's the email I got from them earlier today.

">From: Ananzi <submissions@ananzi.com>
>To: Splattermail>
>Subject: Ananzi Submission
>Date: Thu, 28 Oct 2004 11:01:33 +0200 (GMT)
>Dear [Salami]
>We would like to inform you that your site has unfortunately been rejected by the Ananzi Search Engine for the following reason:
>URL : http://www.splattermail.blogspot.com
>Reason : Your site does not appear to be Southern African. Unfortunately according to Ananzi's policy we can unfortunately only accept Southern African sites or sites related to Southern Africa.
>Thank you for using the Ananzi Search Engine (www.ananzi.co.za).
>The Administrator"

I was fucking mad, so I replied:

"Mnr Die Administrateur

Ek was baie teleurgesteld toe ek jou e-pos van 28 Oktober 2004 gelees het.
As u eintlik ooit by my site gekuier het, sou u onmiddelik gesien het dat die inhoud daarvan, alhoewel dikwels van 'n internasionale aard, is met 'n onteenseglike Suid Afrikaanse geur geskryf.


En, as u half 'n brein het, sou u ook maklik opgemerk het dat, direk bo die liggaam van die site, is dit duidelik gestaat: "Splattermail news views entertainment and other kak. A South African blog".

Maar dis ok. Ananzi is a kak search engine, vir kak mense, en is waarskynlik deur vertraagde poephols gehanteer.

Nou fokof. Julle mors my tyd.

Die Salami van Killarney af. "

Bollocks to Ananzi. Bollocks, I say.




Comments:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Post a Comment

« Home


Copyright Splattermail Inc. 2004. All rights reserved. The views above are the views of the bloggers alone.
Valid XHTML1.1 & CSS | RSS feed [xml]
design by smg